nu har den kommit

Min skolavslutningsklänning har kommit!!! Jag har testat den två gånger. En gång igår och en gång idag. Igår tyckte jag att den såg ut som ett nattlinne. Men idag när jag testade med skor, hår och smycken så blev det ändå rätt fint. Jag tycker om den jättemycket nu. Jag längtar bara till att ha den på skolavslutningen. Men det är ett tag kvar.



Jag tycker det är så kul att hitta massa som tex skolavslutningen. Det är så kul att alla har klätt upp sig och är fina.

Nu ska jag fråga mamma om lite massage, det behöver mina onda muskler. Jag har så mycket träningsverk och det är så jobbigt när man går och sitter och allt.

Jag såg idag att björken har börjat blomma och det betyder att jag kommer vara allergisk nu ett långt tag..

/ lovisa

Kommentarer
Postat av: Lina

Är den köpt på H&M? :)

2010-05-13 @ 22:54:01
URL: http://linastenbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0