träningsverk är bra

Jag har kommit hem från MAQ träning. Det känns i kroppen att jag inte tränat MAQ på länge. Mina muskler orkar inte med, fast än jag körde med de lätta vikterna.. Men det kommer! Det kommer värka i kroppen imorgon(A)

Det var lite surt, vi fick veta att vi skulle ha träning på fredagsmorgon kl 10, ingen sovmorgon. Det blir det aldrig när vi har "lov". Fast det här är inte så långtlov. Men det var iallafall för att det inte skulle bli så stort träningshål innan vi har match mot Mariehem på måndag. Det är inte den ända matchen under närmaste veckan. Vi har även hemma match mot Västerås. Det känns jättekul att möta dom!

Jag blir så sur, nu när jag och Joel ska till Stockholm då kommer Gröna Lund kanske ha stängt.. Det skulle typ vara strejk. Vilken tajming det skulle vara iså fall . Vi skulle till Grönan på lördagen och på fredagen börjar strejken. Det är inte säkert än, så hoppas inte det blir någon strekj!!!



På ledarutbildningen, vi hade gjort ett eget "hus". Vi ville typ vara för oss själva, nä men det var en härlig liten hörna!

/ lovisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0