torsdagkväll

Nu har jag blivit frisk igen så jag kan träna :D och det känns kul. Men ska inte spela något i helgen eftersom jag varit så sjuk. Jag ska nog själv ta och träna lite, man tappar verkligen allt när man är sjuk. Så jag ska försöka göra att det inte tar så lång tid att komma tillbaka.

Det ska bli fint väder i helgen och det är jättekul! Då ska jag sätta mig ute i solen ett tag. Dåligt att vi hade ledarutbildning hela lördag och söndag. Men ska nog hitta lite tid till att vara ute. Det är så skönt när det är så fint!



Jag längtar till skolavslutningen och jag skulle vilja ha den här då! Men jag vet inte, passar det riktigt?

Jag längtar ännu mer nu när vi börjat öva på alla sånger som ska sjungas. Allt blir bara så härligt!


/ lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0