söndagkväll

Hela söndagen har varit en slapp dag och jag har känt mig rätt trött, lite timmar i helgen. Jag sovde kanske två timmar där efter 12 och det var skönt med det var för lite. Idag är det morsdag så familjen åkte till farmor och Christer och fikade lte tårta, gott. Sedan när jag kom hem slog jag på tv och slappade ytterligare. Det är rätt skönt och söndagar ska vara så här.

Filmen igår, jag såg ju Sex and the city 2 och den var bra. Inte lika som första filmen, men jag gillar den. Det kan även vara att jag gillar så mycket att vara på bio och då blev jag jätteglad bara för det. Jag känner att jag måste oftare gå och se. Jag gillar även när det blir lite oplanerat. Det bara som blev av sen åkte jag och Emma dit.

Ska försöka göra lite SO, kommer vi fortsätta plugga ända till skolavslutningen. Jag hoppas att det trappas ner snart..



Jag har inga bilder så det fick bli en fin från när klassen var vid älven..

/ lovisa


Kommentarer
Postat av: Lina

Sv: Ja den verkar apbra, men i helgen ska jag fara och se The Last Song, har du sett den? :D

2010-05-31 @ 19:41:34
URL: http://linastenbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0