sex and the city 2

Nu har jag reserverat platser till filmen Sex and the city 2 som går ikväll. Jag tror att filmen kommer vara bra, fast kanske inte som den första. Jag ska se den med Emma kl halv 7. Sedan får vi se vad vi hittar på.



Igår mötte vi Tyresö på Norvalla och vi vann med 1-0 :D:D Men det var så spännande, jag klarar inte av när det blir så. Men det var kul att se. Efter det gick jag till andra planen på Norvalla, till konstgräset och där satt Joel, Max, Ludde och Alle. Jag gick till dom ett tag sedan åkte jag och Joel hem till han och chillade lite.

/ lovisa


Kommentarer
Postat av: Lina

Vill se! :D

2010-05-31 @ 16:39:46
URL: http://linastenbergs.blogg.se/
Postat av: victoria

tjoo,:D jag behöver hjälp med vilket skal jag ska köpa till min iPhone. Skulle jag kunna få lite hjälp? :)



ber om ursäkt om du inte gillar kommentaren!

2010-05-31 @ 17:20:20
URL: http://andaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0