nu är det match

Jag ska alldeles strax gå till Linnea för att vi ska vara matchvärdar på Sunnanåmatchen. Jag är inte frisk än, men när jag har tagit Alvedon så har jag i alla fall ingen feber och det onda i halsen gör inte lika ont utan det går att svälja. Jag har egentligen bytt med Julia, hon skulle jobba istället för mig. Men jag ska nog dit ett tag ändå. Jag är så less att bara sitta hemma. Jag ska ta på mig jättemycket kläder så jag inte blir sjukare.

Ska ingen och se damfotbollsmatch? Det är ju gratis idag ;D


Sedan är vi matchvärdar, och vi är trevliga!
Kanske blir någon bild därifrån sen, har inga just nu..


Sedan nu börjar laget spela mot AIK. De är nere i stockholm nu, hoppas de vinner! Jag ville så gärna dit och då blev jag såklart jättesjuk så jag var tvungen att stanna hemma isället för att fara.. Men jag hoppas på att få fara någon annan gång.

/ lovisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0