matchen

VINST!! Det känns jättekul att vi vann idag. Det blev 5-2 mot Västerås och vi var typ ändå bra vissa stunder. Det var bara så kul att vi vann min första seriematch. Eftersom vi vann nu, ligger vi tvåa i serien. När vi spelade var det inte kallt. Det var ca 22 grader i skuggan och man höll på dö, nästan. Man ville bara gå och duscha i kallvatten.  Men det var lite surt, jag stukade typ foten i andra halvlek. Hoppas det bara var en liten stukning. Men jag har lindat foten och ska sova med det.



Bilder från Klara som var där och tittade och tog lite bilder. Jag gillade inte att hon var på min kant och alltid när jag skulle kasta inkast så skulle hon ta kort;) haha jag kände mig så dum hela tiden.


/ lovisa


Kommentarer
Postat av: majjjsjjsjsj

du var jätteduktig:*

hoppas foten blir bra!

2010-05-15 @ 23:23:53
URL: http://majaochemma.blogg.se/
Postat av: klara

hahaha men lovisa just när jag skulle ta kort när du kasta inkast så dampa min kamera:(:(:(

2010-05-23 @ 17:20:58
URL: http://klarahe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0