igårkväll

Igårkväll var jag med Joel ett tag. Efter han hade varit och spelat kom han och hämtade mig. Sen åt han och sen körde han och jag åkte på moppen. Vi skulle visst till Alle ett tag, det var där i hans lägenhet vi var nästan hela kvällen. Men åkte kring 11 på kvällen tror jag.

 Vi körde förbi Manhemskajen och satt där ett tag. Det var så skönt i luften, så varmt. Men efter ett tag så blev det kallt, för jag hade inte så mycket kläder på mig. Han skulle skjutsa hem mig så vi åkte till honom och hämtade lite kläder. Då blev det inte lika kallt! Men det var en kul kväll.

Superfotografen!

Nu är det sista dagen på det långa helgen. Jag får se vad jag ska göra, det ser ut som det är rätt fint väder. Det kanske blir att sitta ute.

/ lovisa


Kommentarer
Postat av: venessa'





vilken haka ::D?

2010-05-17 @ 20:44:25
URL: http://venessaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0