från Stockholm

Nu sitter jag här i Stockholm hos Mats och Åsa, alltså Joels familj. Det är verkligen jättemysigt här och jag vill verkligen inte åka hem. Vi har haft jättekul, första dagen var vi på grönan och det var jättevarmt och jag åkte ALLT! Fritt fall två gånger och jag fick en sådan kick, men det var så läskigt. Sen insane den var hur kul som helst och jag ville åka den hela tiden men inte Joel då...

Andra dagen åkte vi ut till Ingarö, till Joels farfar och hans thaitjej. På dagen var det jättevarmt och vi ville bara bada för det var hur varmt som helst i vattnet. Det var som på sommaren tyckte jag nästan. Vi skulle med på något bröllop sen åt vi thaimat och det var ingen hit, det var lite pinsamt att jag inte tyckte om det(A)

Idag har vi varit och shoppat i regnvädret. Det var första dagen det var dåligt väder men då kan man passa på att shoppa. Jag fick med mig lite hem men inte så mycket jämfört med Joel han shoppade hur mycket som helst. Men det var kul. Sen kom Åsa och Mats och vi åt på någon restaurang men asiatisk mat och det var gott.

Sedan gjorde jag ett misstag.. Jag tog fel kameraladdare så batteriet har nästan tagit slut och nu kan jag inte ta mer kort. För det har jag nästan gjort hela tiden. Kameran har fått följa med jämnt. Och här kommer lite!


















/ lovisa


Kommentarer
Postat av: sofia

JÄVLA SÖTNOSAR :*

2010-05-26 @ 16:05:16
URL: http://sofiazingmark.blogg.se/
Postat av: Lina

Ni verkar ju a haft super kul. Fina bilder! :)

2010-05-26 @ 16:59:39
URL: http://linastenbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0