@ emma place

Nu sitter jag hos Emma och hon är och äter. Jag följde henne hem efter Sunnanå matchen som vi var matchvärdar på. Jag tycker det är rätt onödigt att man behöver vara 7 stycken som är där och ska jobba. Det ända man gör är att titta på. Hela dagen går åt till det.

Snart ska vi till Bergsbyn, Emma ska till Lovisa och jag ska hem. Något som är dåligt är att min fot inte blivit bättre. Jag kunde inte sova inatt, jag vaknade flera gånger av att det dunkade så mycket. Sedan gick det inte att somna om nästan. Fast jag gjorde det nog ett tag, för jag vaknade igen kl 9 och då gick jag upp. Jag har tagit Ipren och då blev det bättre. Men det är så jobbigt att känna att man inte kan använda foten fullt..



Lånade en bild från Emmas dator, jättefin!

/ lovisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0