det blev musikal iallafall

Det blev lite oplanerat idag. Jag stannade hemma från skolan och sovde ut. Jag låg bara och såg på massa dåliga saker på tv och väntade på att tiden skulle gå. Jag hade nästan ingen feber, inte som igår när jag hade 39,5 innan jag skulle gå och lägga mig. Det oplanerade var att jag tog bussen till stan och såg på musikalen fast än jag inte var 100 frisk. Jag tycker att musikalen var bra och rolig så det var bra att jag åkte in och såg den.



När klockan var 11.25 så började jag duscha. När klockan var 11.45 bestämde jag mig för att jag skulle fara och så var det bara 10 min tills bussen gick så jag fick rätt bråttom. Jag åkte med blött hår och inget smink, men och! Det är jättefint!

Nu ska jag vila lite mer så jag är frisk till imorgon, för jag vill inte sitta hemma hela kvällen. Så jag ska göra allt för att bli frisk sedan ska jag plugga lite.. Det är nog lättare att göra det idag än vad det var igår. Fast då satt jag i två timmar och gjorde NO med 39 graders feber.



Jag hittar massa bilder lite här och där på denna dator, men det är kul att titta i alla gamla mappar!

/ lovisa


Kommentarer
Postat av: sofia

ja men du fick ju se den tillslut nu haha!

söta bilder;)

2010-05-27 @ 17:36:36
URL: http://sofiazingmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0