vad surt

Nu har jag precis kommit hem från Lovisa, jag gick till henne för att se sista perioden av aik matchen på tv. Men man kan ju som säga att dom var jättedåliga så vi gick och frågade hennes syster Matilda om hon ville spela knyck med oss. Det är ett jättekul kortspel som vi har roat oss med nu under kvällen. hahah det blev lite vilt.

Imorgon så ska vi på fotbollscup i Luleå, jag är lite nervös nästan. Kommer säkert bli ännu mer nervös när morgonkvällen närmar sig. Men det ska bli jättekul tycker jag. Att få fara iväg med laget på en såndan sak, det är hur kul som helst.

    

                         ha söt(A)



Jag tycker synd om min brorsa just nu. Han sitter på väg hem från nått läger han har varit på. Han åkte tåg, då började han åka från ett ställe som hette Ånn, och han skulle till Åre tror jag. Sedan då på tågstationen i Ånn så tappar han bort börsen där biljetten som skulle ta honom hem också låg. Så det var ju inge bra och nu har han inga batterier i mobilen, men hoppas att han löser det, så att han får sig hem.


/ lovisa

Kommentarer
Postat av: sofia

visst kan man säga att jag är en stolt fotograf till dom här bilderna;)?

2010-03-13 @ 18:16:36
URL: http://sofiazingmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0