en vardag

Ja då har den vanliga vardagen kommit tillbaka. Inge mer lov, det känns tråkigt. För det är ju det skönaste som finns. Att vara ledig. För mig så började det inte så bra. Jag försove mig till kvart över 8 och bussen jag tar går 25 i 9, så då hade jag då 15 min på mig att stiga upp. Jag tänkte först att jag tar nästa buss. Men sedan så ändrade jag mig. Mamma hjälpte mig med mycket, hon gjorde frukost som jag tog med mig och hämtade massa saker som jag behövde. Jag hann med bussen men jag kan ju säga att det blev bråttom. Och att jag typ sett ut som om jag skulle träna och typ var en kille, nä men jag vet inte.

Nu ska jag fortsätta med min vardag jag lagar nu mat sendan ska jag på ledarutbildning ikväll. Vi som hade fått träningsledingt idag för att vi hade varit på cupen, men då hade jag ju såklart något annat för mig. Det som skulle vara så skönt att bara ta det lugnt. För jag är rätt slut efter cupen och jag har så mycket träningverk överallt nästan.

Sen om cupen jag var på, vi vann alla matcher, utom en. Det var finalen vi förlorade... Men när vi spelade i gruppspelet så kom vi etta i gruppen och det är bra gjort. Eftersom att alla andra lag är A lag och det är ju inte vi. Så vi gjorde det bra tyckte jag. Vi mötte Alvik i finalen, och de var det ända laget som var bra, dom andra var inte lika som de andra, tyckte jag.

   

   



Nu hade jag inga bilder från när vi spelade, men jag hade ingen kamera med mig, bara mobilen. Det blir ju inte så bra bilder men men..

/ lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0