sunnisnåis

Hejhopp gummi...
hhihijhihwi

jag är nyligen hemkommen från träning (för en timme sedan) och känner mig utpumpad. Jag hade nämligen två nationella prov idag, samt löpning och fys efter skolan. "då kände jag, JAG DÖÖR" haha så brukar lina säga :]


OCH VETNI VAD JAG KOM PÅ NU I HIMLEN (..höll jag på säga) men jag kom på att jag blev intervjuad av SVT idag när vårat lag hämtade grejerna i vårat omklädningsrum (hoppas inte r.i.p. på det bara.......)
Så kolla på nyhetera ikväll om ni vill få er ett gott skratt. buhuuuu.

och till sist måste jag bara få säga att jag gillar mitt lag♥
det är som så roligt, det blir alltid mycket skratt!

Här bjussar jag på 1,2 bilder från cupen i luleå på sportlovet:
(tagna från
Melinas blogg <---)



jihaaaa, snygg naken-agnes därbak ;) och gullig linnea efter tre dagars cup... ni får ta hänsyn till gullet.

/linnea

Kommentarer
Postat av: Melina

Du var så söt såå:D ;)

2010-03-25 @ 19:24:05
URL: http://melinalycksell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0