Storklinta på friluftsdag



Det var faktiskt riktigt skönt att få ha en dag utan skola och bara åka snowboard. Man kan ju säga att det blåste hur mycket som helst. Men med alla kläder jag hade så frös jag bara lite i ansiktet. För snön piskade i ansiktet, men jag hade som tur var en stor halsduk och glasögon på alltid när jag åkte ner för backen.

Sen så när jag och Emma trodde att vi var bra skulle vi åka i skogen. Då första gången så ramlade vi bara och det var så mycket lössnö så man satt ju fast, man blev typ svettig, eller inte så mycket, men innan man var ute i pisten igen. Då hade jag typ ont i benen, för varje steg man tog sjönk man ner. Men sedan hittade vi en annan väg och då fastnade vi bara en gång, sen alla gånger efter det så gick det superbra! Mycket skratt har jag varit med om idag!

Men annars då kan jag säga att vi är inte dåliga på att åka;) vi hoppade även lite, men ja. Det var mest kul och tur då att det var mjuk snö! hahah

/ lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0