snygga eller hur ! :D




Nu sitter jag på Joels dator medans han tittar på nått på tv. Jag hittade den här bilden på hans skrivbord! hahah söt ;)

Jag tror att han tittar på nått barnprogram, eller det låter som det. Som jag hör i bakrunden. Vi väntar på att äta lunch. Och efter det så ska jag göra mig klar hos han sedan traska ner till stan och lämna tillbaka min jeansjacka och sedan köpa en annan, en grå typ från JC. Men jag får se hur det blit hoppas den finns kvar. Det är så skönt med lov att man kan sova ut hela tiden och göra massa saker. Det gillas!

Jag ska köpa den här istället tror jag.



Det är en grå jeansjacka, men det var typ ändå snygg. Det är inte lika många som har det, eller iallafall inte vad jag har sett.

/lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0