nån trampade på dom! :/

Nu sitter jag och ser på Wipeout med Johanna. Det är skönt, för jag är helt slut. Det känns som att jag har somnat några gånger. Men inte så länge hoppas jag för då blir det svårt att sova inatt. Idag på morgonen kl 9 hade jag samling till min träningsmatch mot burträsk. Vi vann med 4-2, så båda matcherna vi har spelat i helgen har vi vunnit. Det känns bra, fast för mig så har det inte gått bra, i alla fall inte igår. Men jag känner mig så seg.

 

Efter matchen så duschade jag och gick till Joel ett tag. Jag som då var trött var väl lite osocial. Men efter ett tag piggnade jag till lite. Eftersom det var fint väder så gick vi ut till Statoil och köpte en glass. Årets första, det är så gott. Efter det så hade vi inget bättre för oss vi gick till Norvalla. Det var FF som spelade. Men det gick inte länge innan jag märkte att mina solglasögon var borta. Det hade kanske gått 10 min och vi gick tillbaka för att se om jag hade tappat solglasögonen. Vi gick förbi Statoil och där låg dom i en snödriva. Men då hade ju hela glaset gått sönder… Då blev jag bara sur… Men det gick att fixa, tur!!

/ lovisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0