något jag önskar

            

Jag vill verkligen ha långt hår. Som jag hade på skolavslutningen i sexan. Det var en hårfärlängning jag fick låna. Men jag tycker att det är så fint med långt hår(A) Men det tar sån tid att spara ut för mig, sen så blir det så nött hela tiden. Så jag kan nog inte göra det.

Nu väntar jag på att våran nya bil ska komma hem, varför tycker jag att det är kul! Men det luktar så gott i nya bilar, men tills dess så ska jag försöka göra lite NO, men det känns som om jag har feber. Jag kollade just om jag hade det, och jag hade lite, typ en grad varmare än vad som är normalt för mig. Det kan ju vara förklaringen för att jag har varit så trött och varm nu hela kvällen. Så jag ska nog försöka ta och göra en tidig kväll! Men jag måste hinna se bilen (A)

/ lovisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0