jag behöver mycket energi

Det känns som att jag nu hellre satte mig vid datorn istället för att städa mitt rum. Jag måste hinna med båda nu ikväll. Jag blir nästan stressad av att det ser ut som det gör, eller nä men jag hittar aldrig något och då måste jag leta efter mina saker hela tiden. Det skulle vara skönare om var sak låg på sin plats. Det skulle vara bra om jag fixade det. Men jag är så trött just nu. Jag har inte återhämtat mig efter cupen i helgen känns det som. Det märkte jag idag på min träning. Jag har verkligen ingen ork, men det går nog över. Ska be mamma om massage ikväll, det hjälper!

             

Det här tycker jag ser rätt härligt ut!

Det här är första kvällen på länge som jag bara kan ta det lugnt. Att det inte är något som måste göras, men städningen var det ända, men det går snabb. Det är så skönt att inte ha något annat speciellt, så nu får jag passa på att chilla lite. Även att se lite tv, men går typ inget bra ikväll.

Idag på HK så gjorde Tegen jättegod tacopaj, jag är typ fortfarande mätt. Det var verklien god, mycket godare än vad han fick mig att tro att den skulle vara.

/ lovisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0