haltande och rödögd...gollum?

i fem minuter har jag hört min yngsta lillasyster säga: kagge, kagge, kagge, kagge, kagge, kagge, kagge osv. OAVBRUTET. bara för att jag visade en bild på kalle. haha kagg-kalle ;)

idag har jag gjort bort två prov, inget av dom gick väl utomordentligt, men inget gick heller jättedåligt. tummenupp!

de senaste dagarna har jag varit lite olycksdrabbad.. har nämligen dragit på mig en släng lårkaka och en dos av ögoninflammation. Så se upp för mig på gatorna, man kan missta mig för Gollum. Det sa Viktor.......... snäll.....

linnea?

ikväll ska jag t'at lugnt eftersom jag har gjort bort alla prov och press inför lovet. Och imorgon går vi bara halvdag. HUR NICE!??!?!  haha skoja.. tönt. Men ärligt talat väldigt skönt.

nu ska jag.. äta daim.

/linnea


Kommentarer
Postat av: fanny

sv: ja visst är det!:D:D

2010-04-05 @ 12:32:25
URL: http://fannylu.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0