en trött lovisa skriver



Bra med lite extra energi mitt på dagen. Sedan är Danonino gott(A) kanske inte så nyttigt... Fast just nu känner jag inte av något av den, jag vill bara sova. Men eftersom att pappa är på väg till Turkiet eller vad det nu var och mamma är hos mormor så måste jag och Johanna laga mat, så jag hinner inte sova. Fast jag ska nog ta en snabb nap så att jag orkar med min träning ikväll som jag måste kämpa på. Jag blir typ slut att bara tänka på den.

På onsdag har vi friluftsdag, det känns så skönt, för då har vi ingen språkläxa eller engelska. Sedan blir det bara en paus mitt i veckan från skolan. Jag ska till storklinta med Emma, och sen får vi se vem som ska dit från alla andra klasser!

/ lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0