det som är nybyggt, det ska väl inte rasa?

Ingen träning för oss idag. För att taket på bollhallen håller på att rasa, säger de som jobbar där iallafall. Det såg inte ut så, men jag har inte sett där inne. De säger att mellan balkarna så har det böjt sig. Skellefteå kommun som sa att de inte skulle skotta några tak, det skulle nog ha behövts. Eftersom vi inte fick gå in och hämta våra träningssaker så blev det ingen träning. Jag som kom ca 20 min innan alla andra, jag fick gå in. Han som jobbade där sa, du får en minut på dig sen måste du ut igen. Så jag sprang in och hämtade mina saker. Men då när resten kom så fick de inte… Men det är väl säkert nått med säkerheten.

Nu när jag inte hade någon träning, så har jag inget att göra. Jag kanske ska baka lite och börja läsa den där boken som vi ska läsa med svenskan. Det är en vuxenbok med svårt språk, jag får väl se hur det går med det!

          


vilka bilder ?! Men det var så fint väder ute idag, inget moln på himlen och det blåste inte ens, detta är ju egentligen en perfekt dag för att träna..

/ lovisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0