dagen

Nu har jag kommit hem från stan. Jag köpte tre saker, och fick två saker på köpet. I förrgår så köpte jag hem en skinnjacka som är köpt på HM och kostade 299kr och idag köpte jag hem en jeansjacka, jag vet inte rikigt vilken jag vill ha, och jag ska vänta och se om Johanna vill ha en med mig. Men Johanna och familjen kommer inte hem förän på tisdag, så då får jag se vad jag behåller. Jag kan inte rikigt bestämma mig själv, för att det var inte jättebiligt, så jag ska höra vad dom tycker!



Men det var ganska bra, när jag köpte jeansjackan så om jag då köpte en förpackning med hårklämmor, vilket man alltid behöver så då fick jag med en till förpackning och ett par örhängen, jag fick alltså mycket för pengarna! Sedan köpte jag hårspray, mitt var helt slut.

Nu funderade jag på att köpa mig pizza till middag istället för att laga nått. För idag var den ända dagen jag inte hade nån träning, så det passar bra, och jag kännde att jag inte orkade ställa mig och laga nått.
Ikväll ska jag och Joel på bio, vi ska se farsan :D!! jättekul

/ lovisa

Kommentarer
Postat av: KLARA

Oj, va snygga!!jag skulle vilja behålla båda(A) fin design oxå!

2010-03-07 @ 00:49:31
URL: http://klarahe.blogg.se/
Postat av: lovisa

fin design brudar:D:D

2010-03-07 @ 12:15:37
URL: http://lovisaforsgren.blogg.se/
Postat av: elvira

Om du inte ska ha kvar skinnjackan så köper jag den jätte jätte gärna

2010-03-08 @ 16:19:13
URL: http://elvirajosefina.devote.se
Postat av: amanda (utan blogg)

vad kostade skinnjackan och vars köpte du den (A)?

2010-03-11 @ 22:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0