dagen

HEJ!!

Jag kom just hem från stan. Var där med Emma och Lovisa. Det var rätt skönt att gå på stan, men det gick nästan inte att gå mellan affärerna. Det är sånt busväder ute, jag såg nästan ingenting och var tvungen att kisa hela tiden.. När vi kom på stan så gick vi och åt nästan direkt. För vi var hungriga, Lovisa hade inga pengar så hon fick vara utan. Sedan gick vi omkring på massa affärer.

Nu måste jag laga mat för det är bara jag och Johanna hemma. Men det kändes inte så kul, men jag tror att jag ska laga något gott.

 

Sedan imorgon så ska vi ha match. Jag såg på vädret att det skulle vräka ner snö. Jag hoppas att en blir flyttad, för det är så kallt att vara ute i ovädret, och det är inge kul när man är en isbit och ska spela..



/ lovisa


Kommentarer
Postat av: lovisa

haha,finfina bilder:D:D

2010-03-27 @ 18:01:34
URL: http://lovisaforsgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0