CV

Nu var det då dags för mig att skriva mitt CV. Jag är just klar, jag har egentligen ingen aning om hur man skriver ett. Men jag hoppas nu att det blev okej, så nu ska jag bara iväg och lämna på alla ställen jag kan tänka mig vara på. Jag vill verkligen ha ett sommarjobb och på tjäna egna pengar. Idag är även första dagen man kan söka feriejobben. Ska göra det alldeles strax, måste kolla om vi ska bort någon gång i sommar först och i så fall när.. Vore inte så kul att missa det, för att man jobbar.

Skönt att vi hade inställd träning idag.. Vi fick veta det just efter vår match igår. Vi blev nästan gladare när vi fick veta att vi inte hade någon löpträning än vad vi blev när vi vann. Vi blev förstås glada att vi vann, men när de sa att vi inte skulle ha träningen. Alla började hoppa och bara skratta.

  

/ lovisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0