allting har blivit så slappt, men det är skönt

Skolan har verkligen blivit slapp och vad ska vi göra två veckor framåt? Som idag det ända ämnet vi jobbade på var i NO. Så det ända jag har gjort idag är slöat, NO och varit hos Rolf Nilsson. Han skulle titta på min fot. Det var tre ben som låg fel, det kunde varit det som gjort att det tagit tid för min stukade fot att läka. Men jag fick inte träna nu på länge så det blev inget Stockholm den här gången heller. Jag blir inge glad för jag ville verkligen följa med denna gång. Men nästa gång vi ska dit då ska jag med!

Efter det gick jag och Lovisa på stan och jag tittade på örhängen till skolavslutningen. Sen åt jag sen gick jag till Norrvalla för att titta på min träning ocg visa intresse, det är bra! Nu ska jag se lite tv och bara ta det lugnt.



Det känns lite tråkigt, för med denna fot får jag inte ha högklackat och vi har ju vårfest nu på torsdag och då måste jag ha typ ballerina eller gladiatorskor. Sedan måste jag ha tejpen och det är ju supersnyggt!

Idag köpte jag de här örhängerna, de passade till min klänning så det blir nog bra!

/ lovisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0