lördag

En seg lördag. Igår var med Joel, Matte och Isak. Vi grillade, var hos Matte och körde runt lite. Kul kul, men det blev lite sent innan jag somnade. Sedan skulle jag upp kl 9 för att jag skulle träffa Lovisa på stan idag kl 10. Så det var bara att stiga upp.

Sedan när jag kom hem gick jag upp och somnade direkt. Jag hade sagt till mig själv och till mamma att jag skulle städa, men jag skulle bara sova lite först. Men jag sovde lite längre än vad jag hade tänkt mig. Men jag hann iallafall städa och sova, det är nog allt jag har gjort idag.

Nu har jag fått en bild av Tegen och av Max. Bilderna måste in för jag har inte sett snyggare bilder förr!





Nu ska jag dra mig till Lovisa och sen får vi se vad vi hittar på.

/ lovisa

Kommentarer
Postat av: - fly fly fly !

- haha härligt ju!

2010-06-05 @ 19:05:26
URL: http://mereiforpresident.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0