klassen

Sista dagen av skolan är nu avklarad. Det var inte så mycket jobb, men det var ändå en dag som började tidigt och det är alltid lite jobbigt att stiga upp. Vi hade först körövning på förmiddagen i kyrkan. Sen hade vi brännbollstunering, det var inte så jättekul idag. Efter skolan så hade jag träning så det var bara upp och träna. Det känns att det var länge sen jag tränade, för det känns i benen.

Nu så är det bara att börja fixa för imorgon. Det tar rätt lång tid, jag ska göra bort saker som måla naglarna tex ikväll så det inte behöver bli så stressigt imorgon. Kl 11 ska vi vara på skolan för fika avslutningsfika. Sedan börjar det i kyrkan kl 1. Jag längtar så mycket nu till att sluta skola. Men jag kommer sakna alla så jättemycket. Men det får man ta. På gynasiet kommer jag inte gå med någon från min klass, det var lite tråkigt.





Igår var klassen i Falkträsket, det var väl som nån slags "avslutning". Det var lite mysigt, men det var många som kom så sent och då var vi aldrig alla i klassen som satt runt elden eller vad man nu gjorde. Sedan åkte några till Markus och spelade poker och sedan hörde jag att det var några som var hos Jenny och spelade kubb.

/ lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0