tisdag

Vilket väder det är just nu! 24 grader i skuggan och sol. Det här är sommarvärme. Det känns inte så jättebra att sitta inne i det här vädret, men jag ska alldeles strax ut. Sedan har jag träning snart så jag hinner nästan inte ligga ute så mycket.

Vaknade idag av att Joel ringde och väckte mig vid tio tiden. Jag var så trött, men jag hade bett honom göra det, vet inte riktigt varför, men det var bra så jag inte sov bort hela dagen. Jag steg upp och fikade lite. Sedan gjorde jag mig i ordning. Satte upp håret och drog på mig några kläder. Jag drog till stan ett tag, själv. Så jag var inte där så länge. För det är verkligen inte kul att vara själv på stan(A) Jag känner mig så ensam då.

                               

Jag ändrar mig helt. Igår var jag på stan för att leta bikini till mig och min syster. Igår hittade jag ingenting. Men idag så hittade jag tre stycken, eller egentligen fyra stycken. Jag köpte hem en till min syrra och två till mig. Sedan finns det en på stan som var jättefin. Nu är det bara för mig att bestämma mig vilken jag ska välja.

/ lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0