ser ut som ett nytt rum

Jag har nu fått sängen. Det är den skönaste som finns, sedan känns det som att jag sover i ett hav jämför med min förra säng. Mitt rum har blivit lite mindre.. Men det får jag ta eftersom jag verkligen behövde en större. Jag är så glad. Det märkte man när vi byggde ihop den. Jag nästan längtar efter att få sova nu (A)

   
 
Idag har jag varit på stan, med först min lillasyster. För vi skulle leta efter en ny bikini. Men det finns verkligen inte. Allting är slut, så ska kanske köpa Lovisas som hon aldrig har använt. Sedan kom Emma och vi gick med varandra. Vi var kvar på stan nästan tills allt stängdes. Några småfynd blev det. Jag hittade två jättefina linnen, men jag får se. Jag lade undan dom. Måste tänka över om jag verkligen behöver dom eller ska spara mina pengar.

Ikväll hade vi match mot Morön, men det blev förlust, synd. Men Cajsa stog iallafall, mycket bra gjort att du ställde upp!

Jag längtar tills på onsdag, då kommer Joel hem från Stockhom! ♥

/ lovisa


Kommentarer
Postat av: CPT

FALCON PUUUNCH!

Postat av: sofia

Ja det ska jag ..tror jag .

SKA DU:D?

2010-06-29 @ 02:13:37
URL: http://sofiazingmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0