jobbet

Länge sen men jag har ingen ork nu när jag börjat jobba. Det är faktiskt ansträngande, inte alls som jag trodde. På tuvan måste man stå upp hela tiden och mina ben är spaghetti i slutet av dagen. Då vill jag bara sätta mig ner. Två av de här tre dagarna jag varit på tuvan så har jag haft träning direkt efter så jag måste cykla in till träningen och mina ben är inte mer pepp på de! Så alltid när jag kommit hem så lägger jag mig och ser på tv och somnar tidigt. Det känns inte alls som sommarlov. Fast det är ändå lite kul att jobba för tiden går ganska snabbt. Imorgon är sista dagen sedan är jag ledig tills två veckor innan skolan börjar. Det känns jätteskönt!

Ikväll har jag ändå bestämnt mig att göra något. Jag ska nog till Lovisa men jag gissar på att vi kommer ta det lugnt. Sedan kommer jag inte vara borta längre än 11. För jag måste trots allt upp imorgon kl 06.40, puuuhh !!

Är på gamla datorn! Här finns inte lite bilder, haha säger jag!



typ ett år sedan när lovisa kom hem från Spanien. Jag trodde det var när hon fyllde år (A) Men minnet är inte riktigt med.


Kommentarer
Postat av: lovisa

HAHAH lovisa.. de var inte när ja fyllde år;)

2010-06-24 @ 10:28:08
URL: http://lovisaforsgren.blogg.se/
Postat av: linnea

det var när hon kom hem från spanien ju:D

2010-06-26 @ 09:53:34
URL: http://linneaochlovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0