hos carro

Igår kväll så frågade Carro i laget om några vilel komma till henne. Vi tänkte då att många i laget skulle komma. Det blev inte riktigt så, vi blev bara 6 stycken. Men vi hade ändå jättekul. Det var Julia, Lina, Linnea, Carro, Fia och jag. Vi hade köpt godis, chips och läsk till kvällen. Sedan spelade vi spel, först Med andra ord som var hur kul som helst. Jag skrattade så mycket så jag trodde att jag skulle fått träningsverk idag, men så blev det inte. Men mycket var det.

Efter det spelade vi Twister ett tag men det hann vi inte göra länge innan vi kom på vad vi ville göra mer. Det är en lek med ballonger. Då ska man ta fram massa olika ställningar och man var då två och två. Sedan var det tävling om vem som kunde spräcka mest ballonger. Då vann Lina och Julia. Den leken gav också massa skratt. Tack för en jättekul kväll!



Lite suddiga bilder men med mobilkameran blir det inte så bra när det är mörkt.
Nu har jag tagit min lilla städpaus. Det är tråkigt att städa och mitt rum såg ut som ett bomnedslag. Så jag var tvungen att stöka bort. Sedan måste jag se till att det är bortplockat när min nya säng kommer. Hoppas att det är snart.

/ lovisa

Kommentarer
Postat av: Anonym

tog ni några bilder när ni skulle smälla ballongerna ? :D

2010-08-01 @ 15:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0