glad sommar

Vad händer, aldrig någon som skriver. Men nu när jag har jobbat så har jag inte orkat helt enkelt. När jag slutar och kommer hem så har det alltid blivit att jag satt mig framför tv och bara tagit det lugnt. Jag blir helt slut av att jobba. Eller så har jag haft träning direkt efter jobbet. Då har jag cyklat in till stan och skyndat mig för att hinna på träningen.



I torsdags så hade vi match mot Kaif. Jag blev jätteförvånad när mitt namn räknades upp. Jag skulle spela från start och jag hade inte tränat en hel träning på hur länge som helst. Jag blev nervös och tänkte att det bara skulle gå dåligt och att jag inte skulle orka någonting. Men så blev det inte, när matchen väl drog igång så var det jättekul. Men jag hann spela i 35 min tror jag att det var så stukade jag min fot igen. Jag blir så less, nu är det bara att vila ännu mer och det blir aldrig bra och den har bara damp!!!

Lovisa ska skicka alla bilder från igår, men hon var inte hemma just nu!

/ lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0