gårkvällen på e4 och falkan

Nu laggar Internet. Hela inlägget försvann för det stängdes ner alltihopa! Vårt Internet slutar fungera hela tiden och jag blir så sur.

Igår var vårfesten. Den var inte lika kul som julfesten brukade vara. Det var bara uppträdande av ett band och typ discodans. Jag vill att det ska vara styrdans, för det är jättekul!



Det blev mycket suddiga bilder, det vår så svårt att få skärpa när alla rörde sig och när man inte ville ha blixt.

Efter vi hade varit på e4:an så åkte gick jag, Filippa och Sofia till deras lägenheter för att dom skulle hämta lite kläder för vi skulle till falkträsket med några och grilla och bada lite.






Matte chillar med tändvätskan. Den var bra för att få upp elden!

Lånade lite bilder från Filippa, mina var så suddiga ute.

/ lovisa



Kommentarer
Postat av: filippa

det värsta va att du var lika fin efter du hade bada

2010-06-12 @ 01:09:58
URL: http://filippab.blogg.se/
Postat av: Lina

Åh så härliga bilder! :)

2010-06-13 @ 16:02:08
URL: http://linastenbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0