fotbollsdagen

Idag hade vi fotbollsdag på skolan. Tjejerna i vår klass var utklädda, eller vad man ska kalla det. Men vi hade iallafall AIK tröjor, hjälmar, halsdukar och kepsar. Det var jättekul tyckte jag. Vi hade även en skiva som spelades när vi värmde upp eller vann! Vi vann ju inte precis, utan vi kom trea. Men vi kämpade på lite och det hände att vi tog i mycket och då var vi typ bra! Jag har inga bilder, men det kanske kommer sen.

Nu måste jag ta och städa lite, för mitt rum är inte att leka med. Det känns som att jag kommer städa halva rummet, sen kommer jag se lite tv och fastna. Det brukar bli så(A)

Skolavslutningen snart, jag längtar så mycket tills vi får lov!!

/ lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0