det har varit en lång dag

Dagen började med att jag steg upp kl 8 på en söndag. Jag har inte sovit ut någonting denna helg. Jag och Lovisa skulle bättra på "solbrännan" lite innan vårfesten och skolavslutningen, det behövs verkligen kan jag lova. Efter det åkte jag och Lovisa direkt upp till Norrvalla och tittade på min match mot Bollstanäs, de kommer från norra Stockholm. Vi vann tillslut, men vi var väl inte jättebra.. Men vissa stunder fick vi till det!

Jag åkte hem med pappa och då var det kalas! Pappa fyller 43, grattis gamla pappa! Vi fikade och släkten kom till oss. Jag hann inte vara med så mycket innan jag skulle till Bonstan och sälja fika med laget. När jag kom dit hade nästan allt folk åkt hem så vi begav oss till norrvalla och sålde där, för Sunnanå hade match. Då försvann nästan allting.

Dagen är inte slut! När jag kom hem från Norrvalla så skulle jag och döma fotboll. Bergsbyn mot Byske var det. Jag var ganska nervös innan med det gick snabbt över och nu fick jag 100 kr lättförtjänta pengar!! Lycklig!

 
 Hittade ingen bild på pappa, säger grattis till han igen då!

Nu blir det TV!!

/ lovisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0