pite summer games

Andra dagen på raken då jag är ute och springer. Jag har börjat med sommarträningen och det är inte så kul. Jag är så otränad, det känns som att jag aldrig har tränat förut. Men det går nog bättre efter några dagar till.

Jag har inte sagt att att min lillasyster vann Pite summer games. Det är ju bra gjort och hon var jätteduktig. Jag var där på lördagen och tittade och så tog jag massa bilder. När vi var där var det jättevarmt och fint väder. Joel följde med mig dit, sedan var Lovisa också där. Jag tänkte visa lite bilder.







Ikväll blir det stadsfesten igen. Sista dagen jag är hemma nu när stadsfesten är i stan. Jag ska till Härnösand på lördagmorgon och vara där till söndag. Så måste passa på att vara ute. Jag hoppas på lite finare väder än detta sommaregn.

/ lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0