världens finaste

Igår och idag var jag med Joel de sista timmarna då han var hemma. Han har ju dragit till Göteborg, till Alle, till Gothia och allt som händer där nere nu. Det känns lite tråkigt eftersom att jag kommer inte träffa honom nu på ett tag. För att jag åker till Frankrike och Spanien nu om 3 dagar. Jag kommer sakna dig så mycket!♥

Idag på dagen hade vi tänkt åka till Boviken för att titta lite på beach fotbollen, men det gjorde vi inte. Utan vi åkte moppe ner till stan för att fika på Lilla Marie. Det var jättegott, men jag gillar inte att bli bjuden.. (A) Jag tycker att det känns så dumt. Men nu har man ju den gulligaste killen som ville göra det.

/ lovisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0