moget

Det blev en till minigolfkväll. Nu har jag spelat det 3 gånger på två veckor. Det är nästan rekord. Men inte blir jag bättre för det. Jag har nog aldrig fått så dåligt någon gång förr.. Det blev många sjuor, och denna gång var inte Julia Säll med, så då kände jag mig inte lika duktig..  När vi spelat klart så har det hänt något tråkigt..

Vi gick till mopparna och då säger Linnea, vart är min hjälm. Den hade försvunnit.. Någon hade alltså klippt av remmen och tagit hjälmen. Man blir så sur då.. Linnea blev ju inte glad. Så då fick hon ta hjälmen jag hade haft och sedan skulle jag gå till Joel och hämta en annan.
Det gick inte så länge innan Linnea ringer och säger att hon hittat hjälmen. Hon och Carro hade åkt till Ica för att köpa nånting. Då hade de sett en tjej med en exakt likadan hjälm som hon hade. Linnea gick fram och frågade tjejen om det var hennes hjälm. Tjejen hade fått låna den av sin kille sa hon. Linnea frågade då om han fick titta på den. Gissa om det spännet på ena sidan av hjälmen var försvunnet. Jo det var det. Det var Linneas hjälm. Så hon fick tillbaka den. Vilken tur man kan ha ibland!



När jag kom till Joel så såg jag att han var hur brun som helst, jättesnygg bränna hade han fått där nere i Stockholm. Man såg att han hade legat ute och stekt i flera timmar. Men det var jättekul att träffa honom igen! Sedan tar han fram ett litet jättefint paket. Jag såg att det var från Kicks så jag kunde lista ut vad det var. Sedan fick jag flera små bilpåsar. Han hade 100 stycken hemma. Sedan är Joel så less bilpåsarna så jag fick massa!

Det var en parfym i paketet och jag blev jätteglad. Tack så jättemycket!♥




Nu ska jag se New Moon med Emma och Maja för att minnas vad filmerna handlar om. För vi ska ju imorgon och se Eclipse imorgon kväll. Jag har jättestora förväntningar på den här filmen!

/ lovisa


Kommentarer
Postat av: hemlis

Lovisa nu förstår jag inte riktigt hur du menar..

vaddå nu när julia säll inte var med så förlorade jag ;)



INTE OKEJ !! :]

2010-07-01 @ 20:54:30
Postat av: hemlis

menar du inte, som tur va så var julia säll inte med så jag lyckades äntligen vinna :D för en gångs skull ;)

2010-07-01 @ 21:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0