paris

Nu sitter jag pa hotellet. Jag har gatt ner till receptionen och satte mig vid datorn. Det var inte latt att skriva pa det har skrivbordet. Det ar sa varmt har. Nu gar min tid ut haha liten stund...

Glömde säga att jag har råkat ut på en infektion. Idag var jag tvungen att först gå till ett apotekför att köpa något som var bakteriedödande. Hon som jobbade där tyckte att jag skulle gå till en läkare. Vi gjorde då det. Det låg bara 3 våningar upp. Jag tyckte att det tig tid innan vi fick hjälp. Läkaren var rätt duktig på engelska så det var lätt att prata med henne. Jag fick penselin som jag ska äta nu i 6 dagar. Sedan fick jag utskrivet smärtstillande och något bakteriedödande spray. Denna infektion kommer från ett litet sår som jag hade fått när jag var i Boviken och jag hade säkert sparkat in i en sten eller nått. Men nu hoppas jag att det blir bättre och inte gör så ont.

Nu ska jag sova för jag ska upp imorgon, tidigt. För vi ska vidare från Paris. Vi ska till Andorra. Det är lika långt till Andorra från Paris som det är från Skellefteåtill Göteborg, ca 120 mil. Det är en bit, men det går bra.

Ska skriva ner allt som hänt senare. För vi har skrivit dagbok så vi kommer ihåg(A)

/ lovisa

Kommentarer
Postat av: lovisa

HOPPAS NI HAR DE BRA:D:D:D:D

2010-07-26 @ 10:34:48
URL: http://lovisaforsgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0