jag gillar detta solväder

Vilken helt underbar dag det har varit idag. Det är så varmt och kommer nog fortsätta vara det. Jag skulle egentligen till Boviken idag. Men jag och Emma orkade inte så vi åkte bara ner till älven och sola och bada. Vattnet var jättevarmt och skönt, jag kunde vara i vattnet länge innan jag började bli lite kall. Efter att tag när jag och Emma lagt oss på Manhemskajensbryggan så ser vi Matte, Otto och Izac komma. Inte så långt efter kom också Joel. Det var kul att de kom :D !

Nu ska jag till Joel eller Emma, vet inte riktigt och sen ska vi, alltså Joel, Matte, Emma och jag ta gummibåtar och åka på älven!



Har inga nya bilder..

/ lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0