hemresa

Sista dagen här i Paris och det känns rätt skönt att få komma hem. Vi sitter nu på flygplatsen Charle de gaulle och väntar på att planet ska komma. Det är rätt länge kvar för vi var ute i god tid så vi skulle hinna gå och handla i tax-freen men nu när vi kom fram så upptäkte vi att det var stängt.. Då gick vi hit till SAS lounge. Det blir en lung och trevlig liten stund på slutet av denna semester. Vi har verkligen haft det bra och det har varit så fint väder med 25 grader i havet och kring 30 grader i luften. Varmast var det när vi hade 35 grader och det var lite för varmt, för då var vi inte vid havet utan på en hamburgerrestaurang och åt, svettigt. Vi sparade det bästa hotellet till sist. För vi lämnade rivieran igår och åkte bil till Paris och bodde på hotellet Radisson blue. Snäll pappa som vi har, hade han bokat en svit till oss barn och det var verkligen jättefint rum och stort. Det ända minuset var att hotellet inte hade ett gym, för då hade jag kunnat träna. (A) Det behöver jag verkligen..

När jag kommer hem ska jag lägga in massa bilder och skriva om allt jag har upplevt för det har jag verkligen gjort! Så mycket under en kort tid.

Jag saknar allt där hemma och jag hoppas jag inte missat allt för mycket kul, men sommarlovet är ju inte slut än.

/ lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0