fredagskvällen

Ännu en kväll på stadsfesten. Det var mycket folk idag, mer än vad det var igår. När jag och Lovisa åkte bussen till stan så var jag nästan helt säker på att det skulle regna i stan, för det såg verkligen inte bra ut. Men som tur var regnade det bara någon droppe som man knappt kände.



Jag var där med Lovisa, Emma, Maja, Jenny och Matilda. Jag och Maja köpte 6 biljetter och delade på dom. Det är så kul att åka. Det blev två gånger att vi åkte den som snurrade jättemycket i som koppar eller vad man ska säga. Sedan åkte jag den som for i luften och ser ut som en spindel, men den var inte alls kul, kände ingenting. Alla utom jag och Lovisa åkte hem tidigt. Vi ville stanna, men hittade ingen annan att vara med så det slutade med att vi skulle gå till morön som tog ett tag, typ 35 min.. Sen hann vi vara där ett litet tag sedan skulle vi hem.

Vi skulle hem tidigt för att både jag och Lovisa ska bort imorgon. Jag som ska till Härnösand och hälsa på Andreas, hoppas att det är fint väder så man kan få lite färg. Regnar det kommer det bli en lång och blöt dag eftersom man är ute så mycket när vi hälsar på Ante på Lungön.



Så här såg det ut förra året jag var där.

Åker om 10 dagar, jag längtar!!

/ lovisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0