boviken

Idag var jag i boviken, och vissa stunder var det verkligen kanonväder. Det är så varmt och skönt, utomlandsvärme. Dagen bjöd på sol, fotboll, lite doppa fötterna och tacotallrik. Jag hade med mig kamernan så bilder kommer. Det var hemskt mycket folk. Har nog aldrig sett så mycket folk i Boviken någon gång. Men det var kul, eftersom det var många man kände.






Nu ikväll ska jag till Boviken igen. Det verkar som att det är hur många som helst som ska dit ikväll så det blir nog jättetrevligt! Palle kommer om 15 min och hämtar upp mig sen skulle massa (vet inte riktigt vilka) sanlas på Kanalskolan för att vi skulle köra tillsammans dit. Det kommer bli jättekul!

/ lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0