9 timmar 30 min kvar

Nu är det inte länge kvar innan vi åker till Paris. Jag kommer nog inte att hinna sitta mer vid datorn. Så det här blir sista gången på väldigt länge. Sedan lämnar jag mobilen och ipoden hemma. Istället har jag en bok med mig. Det känns så kul och imorgonkväll så är jag i Paris, i efiffeltornet. Sedan på tisdag ska vi till Disneyland och på onsdag ska vi på Louvren.

Efter det ska vi till Andorra och sova där. Sen till Barcelona. Jag har kollat vädret och det ska vara jättevarmt så jag har nästan bara packat ner svala kläder. Där hoppas jag på lite sol och bad inte bara åka runt på ställen.



HEJDÅ SKELLEFTEÅ HEJDÅ SVERIGE!!

/ lovisa


Kommentarer
Postat av: Lina

Ha super roligt nu!! :)

2010-07-19 @ 20:09:27
URL: http://linastenbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0