sunnanåcupen

Nu har jag just kommit hem från sunnanåcupen, eller det var ett tag sen. Jag har då hunnit dunka musik och ätit lite. Det har verkliligen varit en heldag på edda. Jag hade samling kl 11 och tog bussen in till stan kl 10.15 jag trodde att jag skulle vara ensam för jag var där ganska mycket innan, men just när jag kom så kom tränarna och Julia Larsson och då var jag med henne ett tag innan vi hade samling. Första matchen spelade vi mot moröns alag, jag var typ jättenervös för det är verkligen många som tittar. Men det släppte ganska fort, jag tycker att vi gjorde det bra, så mycket sämmre var vi inte. Men vi hade typ inga avslut på mål(A) men matchen slutade 0-1 till dom, som viktos säger så ska man inte vara glad över en förlust, men jag är typ ändå nöjd över att det inte var mer. Sen efter matchen så skulle jag se en match sedan duscha och gå till emma och äta, men som tur var så kom julia just ut för jag börjat gå så jag fick skjuts av dom. Jag och Emma åt tacos, jättegott verkligen, sen fixa vi lite sen så åkte vi tillbaka för att titta lite på matcher, sedan så var våran andra match halv 7 mot klutmark och då vann vi, med 2-1 :D Det var lite surt för vi hade typ våra matcher konstiga tider. Den första var typ den första sen den sista... Men sen så blev norran ägd, för dom hade tippat oss sist, men så blev det inte.

nu sitter jag jag dunkar musik, det är så skönt för ingen kan komma och säga att jag ska stänga av!!




hahah igår så var jag med Lovisa och vi hade inget att göra, då skulle vi spela ett spel. Vi sa att vi inte skulle ta ett då man tänkte, och då tog vi det här, ahhaha smarta för det är ju ett jättetänk spel... Men det var ganska kul för jag klarade det på 11 försöket och hon på sista, hon var så envis med den blåa, hahah jag började bara skratta hela tiden (A)

/ lovisa

Kommentarer
Postat av: fannyninas

haha att den var:]

2010-01-05 @ 21:03:42
URL: http://fannyninas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0