skön onsdag

Nu så har snöstormen kommit, eller det verkar som det. Det blåser jättemycket och snöar, det går ju inte att vara ute för man ser typ ingenting, det blir bara massa snö i ögonen. Jag som vill att allt ska smälta bort, men det är ju en bit kvar tills dess..

Idag så har jag ingen träning, vilket är jätteskönt och nu ska jag bara slappa! jag ska typ till Lovisa och vi ska snabb baka nått sen så ska vi se tv, hahah jättekul och härligt. Sen så har jag inte några läxor heller, så just nu så är allt jättebra.



/ lovisa

Kommentarer
Postat av: majaaa

HEHEEE aldrig dagens outfit.. men DU kan haaaa det :D

2010-01-27 @ 18:19:38
URL: http://majaochemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0