lördagsmorgon

Det är riktigt skönt med sovmorgon. Jag har nästan just vaknat, typ för 30 minuter sen, då låg jag kvar i sängen och såg på tv ett tag. Jag känner mig helt pigg och allt så idag kommer jag inte vara trött.

Igår så skulle jag och Lovisa till Emma och Maja och se en film och ta det lugnt, med lite godis också. Jag och Emma hade träning innan och Maja hade match, så innan vi åkte till Maja så var kl typ halv 8. När vi kom dit så gick vi på ica, sen såg vi på american pie 2 som gick på tv.

Idag vet jag inte vad jag ska göra än, men det är en träningsfri dag så då kan jag göra mycket, :D



/ lovisa


Kommentarer
Postat av: Lowa

SV: okej, här hemma hos mig sitter den i tv rummet :P



2010-01-16 @ 14:31:23
URL: http://musiklowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0