kul kul

Ikväll så blir det att vara hemma efter träning. Jag har redan satt på mig pyamas och mjukiskläder för att bara sitta i soffan och dega av det som finns kvar av dagen. Fast jag måste ta och gå genom no sak, vi ska typ redovisa om lite saker om gener. Jag och Julia ska berätta om kloning av djur och människor. Men det var lätt och jag ska typ bara säga lite saker och rita lite på tavlan.

Nu i helgen så har vi inga träningar vilket känns riktigt skönt. Då ska jag och Lovisa passa på att ta en liten kort tripp till Umeå och shoppa lite. Det känns så kul, en hel dag och bara gå runt och typ fika, köpa glass (A) och sen får jag se om jag hittar något. För jag har lite saker som jag behöver, och då är det ännu roligare att gå på stan i en annan stad:D



våran förra shoppingresa vi hade, men det var till Luleå, och det var jättekul, så jag ser fram emot det!

Nu ska jag nog se lite robinson(A)

/ lovisa

Kommentarer
Postat av: moa

Sv: Media och skapande!

2010-01-29 @ 16:51:37
URL: http://moaas.se
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

haha jaså :d va coolt :D jag älskar timbuktu :)

2010-01-31 @ 13:55:36
URL: http://myzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0