jag vill tillbaka!

Jag har just kommit hem från Lovisa, vi skulle göra lite matte, det blev faktiskt några tal gjorda, sen så fastande vi vid datorn, vi dunkade musik och sjöng till. Jag kan ju säga att jag vaknade och gjorde ingenting sen åkte jag till henne. Så det blev ju inga kort. Vi hade typ mjukiskläder och morgonfrilla, och det har jag då fortfarande. Vi tittade lite på youtube från gothia och jag vill verkligen dit igen, jag vill fara dit i år och typ bara titta, följa nån? :D nä men det skulle jag vara jättepeppad på!


nu ska jag äta, sen har jag träning..

/ lovisa

Kommentarer
Postat av: lovisa

varför såg jag så stor ut:O:O:O:O???

2010-01-24 @ 18:10:06
URL: http://lovisaforsgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0